نوشته شده توسط : اینفورتکس

کپسول اسلیم مکس محصول شرکت قائم دارو با دارا بودن عصاره گیاهانی مانند تخم کرفس، رازیانه، عصاره زیره سبز و کاسنی، با افزایش سوخت و ساز بدن در کاهش وزن موثر است. اسلیم مکس علاوه بر کاهش اشتها از جذب چربی در روده نیز جلوگیری می کند.  اسلیم مکس (SLIMMAX) می تواند به دلیل خاصیت ترموژنیک و افزایش دهنده متابولیسم چربی ها، در کاهش وزن مؤثر باشد. این خاصیت ترموژنیک مربوط به تولید گرما در اثر افزایش متابولیسم مواد غذایی است. ترکیبات مؤثره موجود در این فرآورده از جمله اپی گالو کاتشین گالات (EGCG)، از بین برنده فوق العاده چربی های اضافی بدن شده و مانع از تجمع آن ها در بافت ها می شود. کپسول لاغری اسلیم مکس با مهار فعالیت آنزیم COMT باعث بالا رفتن غلظت کاتکول آمین ها در سیتوزول سلول ها شده و باعث افزایش سوخت و ساز آن ها در بدن می شود. فلانوئیدهای موجود در این محصول دارای اثر مهاری بر روی آنزیم های لیپوژناز از جمله استیل کواکر بوکسیلاز و فتی اسید سنتاز می باشد. در نتیجه از سنتز اسیدهای چرب در بدن جلوگیری می کند و چربی های خون را کاهش می دهد و ضمناً از جذب چربی در روده پیشگیری می نماید. همچنین داروی لاغری اسلیم مکس قادر است با کاهش متابولیسم کربو هیدرات ها و در نتیجه کاهش جذب روده ای گلوکز به کاهش وزن افراد کمک نماید.

قرص  اسلیم مکس قادر است با کاهش متابولیسم کربو هیدرات ها و در نتیجه کاهش جذب روده ای گلوکز به کاهش وزن افراد کمک نماید. اسلیم مکس از طریق مهار آنزیم آمیلاز بزاق و روده (آنزیم مسئول هضم نشاسته) باعث می شود نشاسته با سرعت آهسته ای شکسته شود و در نتیجه قند خون با سرعت کمتری بالا می رود. همچنین کپسول لاغری قدرتمند اسلیم مکس قادر است با کاهش جذب روده ای گلوکز و چربی از تجمع آن ها در بدن جلوگیری کرده و باعث کاهش وزن افراد چاق می شود. از دیگر اثرات مفید این دارو که در پی مصرف آن علاوه بر لاغر کنندگی بروز می کند خاصیت آنتی اکسیدانی (ضد سرطانی)، آرامبخشی، جلوگیری از فشار خون بالا، بیماری های قلبی و عروقی، کاهش کلسترول بد خون (LDL) و افزایش کلسترول خوب (HDL) و استحکام دندان ها می شود.



:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اینفورتکس

وقتی صحبت از لاغری می شود، به هیچ عنوان کمبود قرص، مکمل و نوشیدنی هایی که ادعا می کنند به کاهش وزن کمک می کنند، احساس نمی شود.  اما آیا قرص های کاهش وزن به لاغری کمک می کنند و همچنین آیا آن ها ایمن هستند؟

بر اساس تحقیقات و گزارش های ارائه شده در سال 2017، از هر 3 نفر، یک نفر دارای اضافه وزن و چربی اضافه است. معمولا افراد در تصمیمات مربوط به سلامتی، لاغری و تناسب اندام را در اولویت قرار می دهند. به همین دلیل محصولات لاغری که ادعاهایی مبنی بر کاهش وزن، افزایش متابولیسم بدن و کاهش اشتها دارند، توجهات زیادی را به خود جلب می کنند و به سرعت به فروش می رسند. 

یکی از بهترین قرص های لاغری حال حاضر در ایران قرص لاغری هزال است. قرص لاغری هزال یک فرآورده ی کاملا طبیعی و گیاهی و بدون عوارض است. مصرف بلند مدت هزال هیچ مشکلی برای سلامت بدن ایجاد نمی کند. همچنین قرص لاغری هزال به کاهش وزن، ایجاد تناسب اندام، کاهش کلسترول، تقویت معده و کاهش تری گلیسیرید کمک می کند. بهتر است قرص لاغری هزال به همراه یک قرص چربی سوز قوی مانند کام گرین مصرف شود. 

قرص لاغری هزال حالت مسهلی ندارد و با سوزاندن چربی های اضافی بدن کالری آزاد می کند به همین دلیل فرد احساس انرژی و نشاط در طول مصرف را خواهد داشت.



:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اینفورتکس

پودر روتارین فرآورده ای است که از آن باز شدن صدا، درمان عفونت های موجود در گلو، بهبود وضعیت تارهای صوتی، رفع التهابات سینه و ریه استفاده می شود.  روتارین، بذر گیاه کیدونیا ابلانگا می باشد.

ویژگی های پودر باز کننده صدای روتارین قائم دارو

✅ التیام بخش و نرم کننده مخاط تنفسی و رفع گرفتگی و خشونت صدا

✅ درمان اختلالات تنفسی و تنگی نفس و سرفه مزمن

✅ درمان کننده عفونت گلو، التهابات سینه و ریه

✅ مفید برای تارهای صوتی و باز کننده صدا

✅ رفع لارنژیت و التهاب حلق

توصیه هایی برای رفع گرفتگی صدا

اگر گرفتگی از سرماخوردگی باشد، با بستن شال گردن، ناحیه گلو را گرم نگاه دارید تا زودتر بهبود پیدا کند. تا حد امکان در اماکن بسیار سرد، خشک، بدون رطوبت کافی و دود گرفته خودداری کنید. استفاده از دستگاه بخور در اتاق به نرم شدن تارهای صوتی و حنجره کمک می کند. از مکان های آلوده به دود سیگار، گرد و خاک، مواد شیمیایی و مانند این دور شوید. همه آنها جلوی استراحت تارها و بهبود آن را می گیرد. اگر نمی توانید از صاف کردن صدایتان جلوگیری کنید، حداقل مدام آن را تکرار نکنید. سرفه کردن یا صاف کردن صدا و گلو، زمان بهبود و درمان تارها را افزایش می دهد.

 

شما می توانید برای خرید پودر باز کننده صدای روتارین، با شماره 09120727664 تماس حاصل نمایید. 



:: برچسب‌ها: روتارین، باز کننده صدا ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اینفورتکس

قرص لاغری هزال یک فرآورده ی کاملا گیاهی تهیه شده از زنیان، رازیانه، سداب، زیره سیاه، مرزنجوش، بوره ارمنی و اشق است. این قرص لاغری دارای هیچ گونه عوارض جانبی و اثر سوء بر روی بدن نیست و بر روی جذب مواد معدنی و ویتامین ها تاثیر منفی نخواهد گذاشت. قرص لاغری گیاهی هزال دارای اثر مسهلی نیست و برای جدار داخلی روده مضر نمی باشد. 

قرص هزال

قرص هزال از طریق کاهش اشتها باعث لاغری شکم و پهلو می شود و به دلیل ماهیت گیاهان به کار رفته در آن در رفع سستی و تنبلی معده و کاهش کلسترول و تری گلیسیرید مفید می باشد. قرص لاغری هزال در یک دوره یک ماهه، 3 تا 5 کیلو کاهش وزن را برای مصرف کننده ایجاد خواهد کرد. توصیه می شود این قرص همراه با قرص چربی سوز کام گرین مصرف شود. 

شما می توانید جهت خرید انواع قرص های لاغری، با شماره 09120727664 تماس حاصل نمایید. 



:: برچسب‌ها: قرص لاغری، قرص چربی سوز، قرص هزال، قرص فلوردو ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 فروردين 1398 | نظرات ()