نوشته شده توسط : اینفورتکس

قرص لاغری گلوریا محصول شرکت اسپانیا است و یکی از پرفروش ترین قرص های لاغری در چند سال اخیر می باشد. این قرص لاغری با افزایش متابولیسم بدن موجب شکستن مولکول های چربی و تبدیل آن ها به انرژی در بدن می شود. همچنین قرص لاغری گلوریا جلوی جذب چربی در بدن را می گیرد و با کاهش شدید اشتها، موجب می شود بدن از چربی های انباشته جهت تامین انرژی خود کمک بگیرد. توجه نمایید که این قرص علاوه بر کم کردن اشتها، دارای خاصیت چربی سوزی نیز می باشد. بنابراین مصرف آب فراوان در دوره مصرف این قرص الزامی می باشد.

مصرف دو لیوان آب قبل از ناهار و شام جهت تاثیرگذاری مطلوب قرص لاغری گلوریا توصیه می شود. همچنین در دوره مصرف قرص لاغری گلوریا می توانید از مولتی ویتامین روزانه جهت تامین مواد معرنی و ویتامین های مورد نیاز بدن خود استفاده کنید.

فواید مصرف قرص کاهش اشتهای گلوریا

✅ کاهش و بستن اشتهای کانب» برای بیماران مبتلا به چاقی

✅ کاهش سایز بی‌نظیر در نواحی شکم» پهلو و ران

✅ کاهش کلسترول خون

✅ کاهش توده‌های چربی ذخیره شده در تمام نواحی بدن

✅ بالابردن سطح انرژی بدن برای شکسته شدن استپ وزنی

عوارض احتمالی حین مصرف قرص گلوریا

✅ بی‌خوابی: به علت بالا رفتن سطح انرژی و کافئین موجود در محصول

✅ سردرد و سرگیجه و بی‌حالی و تشنگی و تپش قلب

موارد مهم برای پیشگیری از موارد ذکر شده

مصرف روزانه و مداوم آب

نکته مهم

این دارو را تا ۳ دوره متوالی می‌توانید مصرف کنید. برای ادامه مصرف باید یک ماه به بدن خود استراحت دهید و بعد مصرف دارو را ادامه دهید.

نکات مصرف بسیار حائز اهمیت می‌باشد. لذا دستورات مصرف باید اجرا گردد تا هیچ مشکلی حین مصرف دارو پیش نیاید.

✅ این دارو برای افرادی که بیماری مغزی اعصاب را دارند ممنوع می‌باشد (بجز میگرن)

✅ این دارو برای افرادی که بیماری‌های ریوی (آسم) و کلیوی هستند، ممنوع می باشد.

✅ استفاده از اين دارو برای بیماران فشار خون بالا ممنوع می‌باشد.

✅ استفاده از اين دارو برای بیماران دیابتی (تزریق انسولین) ممنوع می‌باشد.

✅ استفاده از این دارو برای افراد زیر ۱۸ سال و بالای ۵۵ سال ممنوع می‌باشد.

✅ استفاده از اين دارو در دوران بارداری و شیردهی ممنوع می‌باشد. (حتی یک وعده شیردهی در شبانه‌روز)

✅ حداقل یک ماه قبل از اقدام به بارداری» مصرف این دارو را قطع کنید.

✅ حداقل یک ماه قبل از اقدام به هرگونه آزمایش، مصرف این دارو را قطع کنید.

روش مصرف قرص لاغری گلوریا

ابتدا در پنج روز اول روزی یک عدد قرص نیم ساعت قبل از صبحانه ناشتا با ۲ لیوان آب میل می شود. در این پنج روز اگر اشتهایتان کم شد تا روز آخر (۶۰ روز) همان روزی یک عدد میل کنید و مصرف خود را به ۲ عدد افزایش ندهید. اما اگر اشتهای شما کم نشد از روز ششم به بعد روزی ۲ عدد قرص با هم ناشتا نیم ساعت قبل از صبحانه با ۲ لیوان آب میل کنید. در صورتی که روزی ۲ عدد قرص میل می کردید و اشتهایتان آخر شب برمی گشت می توانید یک عدد قرص ناشتا میل کنید و قرص دوم را ۳ – ۴ ساعت بعد از ناهار که معده سبک می شود میل کنید. فراموش نکنید که قرصتان را باید با ۲ لیوان آب میل کنید.

روش تایید اصالت محصول

با توجه به اینکه قرص لاغری گلوریا دارای نسخه های مشابه و تقلبی فراوانی در بازار است، سیستم تایید اصالت محصول توسط شرکت گلوریا اسپانیا از تاریخ ژانویه ۲۰۲۰ بر روی وبسایت رسمی این شرکت به آدرس https://spaingloria.com راه اندازی شده است. همچنین آدرس این وبسایت مستقیما بر روی درب قوطی قرص لاغری گلوریا حک شده است.

قرص لاغری گلوریا اصل | پاک تن طب

شما با مراجعه به آدرس https://spaingloria.com/#check و نوشتن کد درج شده در زیر درب قوطی محصول، می توانید با توجه به کد های رنگی زیر از اصالت محصول اطمینان حاصل نمایید:

پیام زرد: شماره سریال محصول قبلا استفاده شده است.

پیام قرمز: شماره سریال محصول مورد تایید نمی باشد و محصول فیک (تقلبی) است.

پیام سبز: محصول اصیل و مورد تایید تولید کننده است.



:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اینفورتکس

یکی از دغدغه های همیشگی افراد چاق رسیدن به تناسب اندام و کاهش وزن است ، این افراد همواره به این مسئله فکر می کنند که از چه روش هایی برای لاغری استفاده کنیم و یا اینکه چه چیزی مصرف کنیم تا لاغر شویم ؟ با توجه به عوارضی که قرص های لاغری شیمیایی بهترین قرص لاغری گیاهی برای بدن دارد بسیاری از مصرف کنندگان این قرص ها عطایش را به لقایش بخشیده اند و محال است دیگر به سمت این قرص ها بروند. این افراد به دنبال روش های گیاهی و بی خطر برای کاهش وزن می گردند که در کنار لاغر شدنشان ، سلامتیشان به خطر نیافتد .

شیربیگی اظهار کرد: داروی چای سبز باعث لاغری می‌شود، اما زیاده‌روی در مصرف آن موجب افزایش حرارت بدن، خارش مزمن و حتی افزایش خونریزی‌های رحمی می‌شود، همچنین ممکن است با داروهای دیگر تداخل پیدا کند.

وی در پایان تاکید کرد: برای خرید این دارو‌ها باید به بهترین قرص لاغری گیاهی داروخانه‌هایی که مجوز رسمی دارند و تحت نظر متخصص هستند، مراجعه کرد. این دارو‌ها حتما همراه با عارضه همراه خواهند بود، اما باز هم هنگام مصرف بهتر است با یک متخصص مشورت کنیم تا بهترین راه برای کاهش وزن و لاغری پیدا کنیم.

متخصص طب سنتی گفت: عوارض جانبی دارو‌های لاغری زیاد است از این رو توصیه می‌شود تنها در زمان چاقی شدید و BMI بالا یعنی تا جایی که فواید قرص‌ها بیشتر از مضرات آن باشد از آنها استفاده کرد.

وی افزود:‌ قرص‌های لاغری با مکانیسم‌های مختلف موجب کاهش وزن می‌شوند و برخی از آن‌ها شما را کم اشتها می‌کند. از دیدگاه طب ایرانی قرص‌های گیاهی به‌طور معمول طبعی گرم دارند و این گرما موجب افزایش سوخت و ساز در بدن می‌شود، اما می‌تواند با عوارضی مثل دفع بهترین قرص لاغری گیاهی مدفوع یا عرق کردن زیادیا خارش و کهیر همراه شود.

یکی از روش های رسیدن به تناسب اندام استفاده از ادویه هاست که شاید کمتر کسی درباره آن بداند .ادویه ها به جزاینکه طعم دهنده غذاها هستند باعث لاغری نیز می شوند. در این بخش از تناسب اندام نمناک شما را با روش لاغری با دارچین و زنجبیل آشنا می کنیم.

مصرف ادویه ها از روش های پایین آوردن وزن است که اگر از آن ها درست استفاده کنیم بدون اینکه به سلامتیمان ضرر برسانند موجب رسیدن به تناسب اندام نیز می شوند .

 

می خواهیم طرز تهیه یک نوع قرص لاغری بسیار قوی و موثر در کاهش وزن با ادویه را به شما بیاموزیم پس با ما همراه شوید.

شما می توانید در خانه با ترکیب چند ادویه قرص لاغری بسازید. برای اینکار، یک قاشق زردچوبه، یک قاشق زنجبیل، یک قاشق زیره ( سیاه یا سبز ) و یک قاشق دارچین را با هم مخلوط و سپس میکس می کنیم.

 

این مخلوط را با عسل ترکیب می کنیم تا یک بهترین قرص لاغری گیاهی خمیر به دست آید حالا از این خمیر به مقدار یک نخود در دست گرد می کنیم و به شکل قرص در می آوریم و در جایی برای خشک شدن قرار می دهیم .

لیلا شیربیگی متخصص طب سنتی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران، درباره تاثیرات دارو‌های گیاهی بر کاهش وزن اظهار کرد: قرص‌های لاغری از ۲ دسته شیمیایی و گیاهی تشکیل شده است و در صورت عدم مصرف صحیح به آسیب و تخریب بدن منجر خواهند شد؛‌ به طور مثال برخی از این قرص‌ها حاوی موادی مانند کافئین بوده و در صورت مصرف بی رویه با بی خوابی، افزایش فشار خون و مشکلات گوارشی همراه خواهند شد.

متخصص طب سنتی اظهار کرد: ممکن است دارو‌هایی که موجب کاهش اشتها می‌شوند شیمیایی و از مواد مخدر ساخته شده باشد که در این بین برخی افراد متقلب آنها را به جای قرص‌های لاغری می‌فروشند. از لحاظ علمی امکان این وجود دارد که دارو‌های گیاهی موجب لاغری می‌شوند، اما مشکلاتی همچون دفع مدفوع یا بواسیر و خطرات دیگری مثل خونریزی شدید برای افراد ایجاد خواهد شد. تحقیقات بهترین قرص لاغری گیاهی نشان داده است بهترین راه برای کاهش وزن، ورزش و رژیم غذایی مناسب است.

وی ادامه داد: باور‌هایی غلط در زمینه لاغری با قرص‌های گیاهی و بالا رفتن متابولیسم بدن وجود دارد که در وهله اول باید ذهنیت افراد در مورد آنها اصلاح شود؛ در واقع به طور قطع نمی‌توان گفت که با مصرف زیاد دارو‌های گیاهی، کاهش وزن بدون هیچ عارضه‌ای رخ خواهد داد.



:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اینفورتکس

همانطور که اضافه وزن و چاقی بیش از حد فرد را دچار مشکلاتی می کند برای لاغری هم همین مسئله صادق است که فرد در اغلب اوقات دچار ضعف و بی حالی، احساس خستگی و گاهی باعث کم حوصلگی و عصبی شدن فرد می شود که باید با مصرف مواد غذایی طبیعی، مکمل ها و با داشتن یک برنامه مناسب غذایی این مسئله را پشت سر گذاشت. همچنین مشکل در انتخاب لباس و شیک پوشی، عدم زیبایی اندام و بسیاری موارد دیگر هستند که افراد لاغر را مجاب می کند تا به دنبال پودر چاقی و راهی برای افزایش وزن باشند.

هر داروی چاق کننده گیاهی اصل و سالم، معمولا یک معجون افزایش وزن یا یک پودر چاقی است که از انواع گیاهان مقوی و انرژی زا تشکیل می شود که با تجمع انرژی و افزایش جذب مواد غذایی در بدن، باعث افزایش وزن می شوند. پودر چاقی مسمن یکی از داروهای گیاهی تولید شده در شرکت داروسازی نیاک است که به شما برای افزایش وزن بدون عوارض و خطرات ناشی از مصرف پودرهای غیرمجاز و تقلبی خارجی کمک می کند. پودر چاق کننده مسمن، دارای مجوز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، داروی صد در صد سالم و طبیعی بوده و فاقد اثرات سو قرص‌های چاق کننده شیمیایی می‌باشد. داروهای چاق کننده غیراستاندارد حاوی مقادیر بالایی دگزامتازون می‌باشند که موجب بروز آسیب‌های شدید به بدن و به‌ویژه به کبد می‌گردند.

داروهای افزایش وزن معمولا به صورت پودر هستند (اگرچه گاهی اوقات به صورتهای دیگر مثل شربت، کپسول و قرص هم وجود دارند) و این موضوع باعث می شود که افراد نتوانند به محتویات پودرها اعتماد کنند.

بنابراین اگر دارای مشکل کمبود وزن هستید و می خواهید از یک محصول برای افزایش وزن خود استفاده نمایید:

۱- سعی کنید از محصولات ایرانی استفاده نمایید. زیرا داروهای خارجی حتی با فرض واردات قانونی، دارای محصولات فیک و تقلبی متعددی در بازار هستند که تشخیص آن تنها با انجام آزمایش های متعدد امکان پذیر است.

۲- در میان داروهای ایرانی تنها از محصولی استفاده نمایید که دارای مجوز های لازم از وزارت بهداشت است و توسط شرکت های داروسازی معتبر تولید گردیده است. پودرهای چاق کننده متفرقه که توسط عطاری ها ساخته و به فروش می رسند دارای ترکیباتی ناشناخته و گاها مضر و آلوده هستند و قابل اعتماد نمی باشند.

همچنین از آنجا که بعضی مواد خطرناک و آسیب زا مثل داروهای دگزامتازون و … اثر چاق کننده فوری دارند، بعضی پودرهای غیرمجاز که توسط افراد غیرمتخصص و بدون پروانه های بهداشتی تولید می شوند، حاوی اینگونه داروها هستند و باعث عوارضی همچون پوکی استخوان و مشکلات ناباروری و… می شوند که متاسفانه این موارد در بین پودرهای موجود در عطاری ها به وفور دیده می شود.

با توجه به موارد فوق، پاک تن طب پودر چاقی مسمن را که توسط شرکت داروسازی نیاک که از معتبرترین شرکت های داروسازی ایرانی است، به شما معرفی کرده و استفاده از این پودر مکمل چاقی را برای افزایش وزن و درمان لاغری مفرط توصیه می کند.

پودر چاق کننده مسمن مجموعه مناسبی از ترکیبات کاملا طبیعی و موثر را دارا می باشد که به علت وجود پودر ماءالجبن و مخلوط آن با پودر مغز بادام کوبیده و شکر سرخ و نشاسته می توان به عنوان بهترین ماده مقوی و چاق کننده استفاده نمود. این ترکیب اختصاصی باعث تقویت عمومی و افزایش نیروی بدن می شود بدون آنکه زیان های مصرف مکمل های سنتتیک و شیمیایی را داشته باشد.

پودر افزایش وزن مسمن از چه ترکیباتی تشکیل شده است؟

پودر چاق کننده مسمن نیاک دارای مواد زیر است:

✅ مغز بادام

مغز بادام به دلیل دارا بودن مقادیر فراوانی پروتئین، نقش مهمی در افزایش توده های عضلانی بدن دارد. همچنین به دلیل دارا بودن آهن، در افزایش هموگلوبین و افزایش توان و رفع ضعف مفرط سودمند است.

✅ نارگیل

نارگیل یکی از مغذی ترین گیاهان است که بسیار مقوی و مغذی و چاق کننده است. قدرت چاق کنندگی نارگیل به حدی است که گاهی اوقات متخصصین تغذیه برای افزایش وزن، رژیم نارگیل را به افراد توصیه می کنند.

✅ پودر سفیده تخم مرغ

سفیده تخم مرغ بخش پروتئین دار تخم مرغ و چاق کننده است. پروتئین ها در بدن تبدیل به اسید آمینه های مختلف می شوند و این اسید آمینه ها دوباره در بدن برای ساخت پروتئین های تشکیل دهنده بافتها و عضلات بدن انسان به کار می روند. یکی از غذاهای روتین ورزشکاران و کسانی که به دنبال افزایش وزن و حجم عضلات و درمان لاغری هستند، سفیده تخم مرغ است.

✅ پودر آب پنیر (ماءالجبن)

پودر آب پنیر در طب سنتی ایران به عنوان یک داروی افزایش وزن و چاق کننده بسیار مهم شناخته شده است. اخیرا در کشورهای غربی نیز این موضوع مورد تایید قرار گرفته و تقریبا اکثریت قریب به اتفاق پودرهای بدنسازی و افزایش وزن حاوی پودر آب پنیر می باشند.

کاربرد پودر آب پنیر در محصولات افزایش وزن و معجون چاق کننده به حدی است که کلیه پودرهای چاق کننده را در دنیا با نام Whey (ترجمه انگلیسی پودر آب پنیر) می شناسند.

✅ نشاسته

تجزیه نشاسته قند ساده در بدن تولید می کند که این قندها سریعا تبدیل به انرژی شده و برای انجام کارهای روزانه بدن به مصرف می رسند.

در صورتی که قند کافی در بدن وجود نداشته باشد، بدن بناچار باید پروتئین های عضلات را تجزیه کرده و تبدیل به انرژی کند که این موضوع علاوه بر ضعف و بیحالی و درد عضلانی و بسیاری عوارض اینچنینی، منجر به لاغری می شود.

وجود نشاسته در این داروی چاق کننده باعث میشود که بدن از نشاسته برای انجام کارهای روتین روزانه استفاده کرده و پروتئین های ناشی از پودر آب پنیر، نارگیل، بادام و … را دربرای تولید عضلات و بافتهای جدید استفاده کند و نهایتا باعث افزایش وزن شود.

✅ شکر

شکر علاوه بر شیرین و خوش مزه کردن پودر مسمن نیاک، وظیفه کمکی برای تامین قند در کنار نشاسته را دارد.

مزایای مصرف پودر چاق کننده مسمن

✅ فاقد چربی اشباع

✅ بهترین داروی تقویتی

✅ چاق کننده و عضله ساز برای بدن‌سازان بدون هیچ عارضه و خطری

✅ سرشار از مواد پروتئینی و ویتامینی طبیعی

✅ اشتهاآور

✅ تقویت معده

✅ ترشح سودای طبیعی در معده

✅ ملین

روش مصرف پودر چاق کننده مسمن

دو قاشق از پودر را در یک لیوان آب ولرم یا شیر مخلوط کرده و روزی ۳ بار میل شود.

موارد عدم مصرف پودر افزایش وزن مسمن

در بیماران دیابتی به دلیل وجود شکر و نشاسته مصرف نشود.

مواردی جهت اثرگذاری بیشتر پودر مسمن

✅ شربت مقوی معده، عصاره انیسون، شیر با نارگیل، شربت مفرح ابریشمی، کپسول خون‌ساز، بادکش نمودن و مالیدن روغن بادام شیرین به بدن پس از حمام در طول مصرف پودر چاق‌کننده مسمن مفید است.

✅ در طول مصرف پودر چاق‌کننده مسمن ناشتا با معده خالی استحمام نکنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اینفورتکس

قرص اسلیم کوئیک یکی از معروف ترین قرص های لاغری تولید شده در ایران است که در طول سالیان گذشته در بین دیگر قرص های لاغری از فروش قابل ملاحظه ای برخوردار بوده است. قرص اسلیم کوئیک گل دارو تهیه شده از پودرکرفس، شوید، پودر بذر شبت و عصاره خشک برگ چای سبز می‎باشد. قرص لاغری اسلیم کوئیک موجب کم کردن اشتها و درنتیجه کمک به کاهش وزن می‎شود. همچنین قرص اسلیم کوئیک چربی‎های دور شکم را نیز برطرف می‎نماید. با اثر بر روی مراکز اشتها موجب وقفه در انتقال حس گرسنگی می‎گردد.

به گزارش وب دا، یک دکتر داروساز ضمن بیان این مطلب گفت: ترکیبات موجود در فرآورده اسلیم کوئیک، با افزایش سوخت و ساز چربی، علاوه بر کاهش چربی های خون، از جذب چربی در روده پیشگیری می کند.

دکتر عبداله ارجمند تقویت انسولین را، یکی از خواص گیاه چای سبز دانست و اظهار کرد: مقاومت به انسولین، بخشی از سندرم متابولیکی است که با تجمع چربی دور ناحیه شکم همراه بوده و موجب افزایش تولید چربی و ذخیره شدن آن در بدن، می شود.

این دکتر داروساز ادامه داد: چای سبز با افزایش سوخت و ساز چربی در کبد، میزان چربی در حفره شکم را کاهش داده و کاهش چربی های مضر دور کمر را به دنبال دارد.

وی عنوان کرد: وجود بذر کرفس و شوید در فرآورده اسلیم کوئیک، بر روی مراکز احساس گرسنگی تاثیر گذاشته و به کاهش اشتها می انجامد.

ارجمند تاکید کرد: به دلیل حساسیت برخی افراد به داروهای گیاهی و یا استفاده از داروهای کاهش دهنده فشار خون، لازم است این فرآورده با احتیاط و زیر نظر پزشک مصرف شود.

برپایه این خبر، در اوایل مصرف اسلیم کوئیک، ممکن است افرادی که دارای سیستم گوارشی حساس هستند، دچار اختلالات ملایم شوند که پس از مدتی از بین می رود.

گفتنی است: اسلیم کوئیک داروی گیاهی حاوی بذر کرفس ، گیاه و بذر شوید و چای سبز می باشد.بذر کرفس و شوید برروی مراکز احساس گرسنگی اثر کرده و موجب مهار آن می شود. مواد مؤثر موجود در فرآورده اسلیم کوئیک به طور شدیدی سوخت و ساز چربی ها را افزایش داده و چربیهای خون را کاهش می دهد ، ضمنا" از جذب چربی در روده پیشگیری می کند. چای سبز نیز سوخت و ساز بدن را افزایش داده و اثر انسولین را در بدن تقویت می کند، مقاومت به انسولین بخشی از سندرم متابولیکی است که همراه است با تجمع چربی دور ناحیه شکم که همراه با آن موجب افزایش تولید چربی در بدن شده و ذخیره آن بالا می رود. چای سبز با افزایش سوخت و ساز چربی در کبد موجب کاهش چربی در حفره شکم شده و جلوگیری کننده از آثار مضر آن است.

اثرات قرص کاهش اشتها و لاغری اسلیم کوئیک



:: بازدید از این مطلب : 182

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اینفورتکس

گیاه کرفس دارای مقادیر زیادی فیبرهای سلولزی است. از آنجایی که در دستگاه گوارش ما آنزیم مناسب برای تجزیه این نوع ترکیبات موجود نیست و بدون اینکه تبدیل به مواد قابل جذب شوند دفع می شوند این نوع مواد قابلیت جذب آب زیادی دارند و این عمل سبب حجیم شدن و دفع سریع انها می گردد که سبب کاهش زمان جذب قرص کارویل غذا در بدن می شود. در نهایت امر بدن انرژی(کالری) کمی جذب می کند که برای جبران ان مجبور به استفاده از ان ذخایر انرژی(چربی ها) خود میشود، که نتیجه ان کاهش حجم توده چربی و لاغری است.
لیمونن موجود در کرفس به علت خاصیت ضد اسپاسمی خود سبب کاهش عوارض ناشی از سو هاضمه می شود.
میوه انیسون های 2 تا 2.58 درصد روغن فرار می باشد که قسمت عمده آن را آنتول(75- 90%) تشکیل می دهد. آنتول از طریق اثر بر روی عضلات صاف دستگاه گوارش و شل کردن انها اثر ضد نفخ و ضد اسپاسم دارد وسبب رفع سو هاضمه و مشکلات ناشی از ان می شود میوه زیره سبز حاوی مقادیر قابل توجه روغن فرار می باشد این ترکیبات با تاثیر بر روی عضلات صاف و رفع انقباض انها خاصیت ضد اسپاسم و ضد نفخ هستند .
همچنین خاصیت ضد میکروبی خوبی بر روی میکرو اروگانیسم های گرم مثب دارند. گیاه ترشک به علت داشتن مواد قندی و مواد آنترا کینونی مدروملین است.

قرص لاغری گیاهی کارویل یکی دیگر از قرص های لاغری بدون عوارض در ایران است که از ترکیب کرفس، انیسون، زیره سبز و ترشک ساخته شده است.



:: بازدید از این مطلب : 212

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اینفورتکس

همان طور که ميدانيد در بدن همگی ما ۴ خلط( دم، صفرا، بلغم و سودا) موجود است . خرید قرص بلغم هر یک از این اخلاط که ميزان شان از حد طبيعي بیش تر شود می گوییم آن خلط غلبه نموده است . غلبه اخلاط مشکلات بسياري براي بدن ایجاد ميکند که این مشکلات می توانند خودشان را در اندام های مختلف به طرق گوناگون نشان دهند. حال می خواهیم بدانیم غلبه بلغم چیست و در هر یک از اندام ما چه مشکلاتی ایجاد می کند؟

بلغم یکی از خلط های چهارگانه( اخلاط اربعه) در طب اخلاطی است. به نظر پزشکان سنتی این خلط طبعی سرد و مرطوب دارد و استفاده زیاد خوراکي های سردي بخش سبب ازدیاد این خلط در بدن ميشود .

می دانید غلبه بلغم چیست که تمامی پزشکان طب سنتی از آن حرف ميزنند و منعش می کنند؟ غلبه بلغم مشکلی مزاجی است که متأسفانه در بیش تر اشخاص جامعه موجود است . درصورتی که شما هم با وجود اندامی لاغر، شکم بزرگی دارید بدانید که این شکم ناشی از غلبه بلغم است.

بلغم چیست و مشخصات بلغمی ها چیست؟

ميزان بلغم در انسان سالم یک درصد است و چون سبک تر از سودا و دم است معمولاً حجام در نخستین خونگیری فرد بلغمی شاهد خون شفاف و کم مایه ای است، بلغم مانند کشک یا سفیده تخم مرغ بوده و مربوط به سیستم لنفاوی یا سیستم ایمنی است و از جنس آب و سرد و تر است، اشخاص بلغمی به دلیل سردي این مزاج دارای رنگ پوستی روشن، بور و یا چه بسا پوست سفید و موهای بور یا سفید میباشند.

به طور کلی پوست و مو بهترین و راحت ترین راه براي شناخت مزاج اشخاص است و موی تیره و خشن علامت شخصی با مزاج گرم و موی روشن و نازک( لَخت) علامت شخصی با مزاج سرد است. دم و صفرا گرم هستند، سودا و بلغم سرد هستند. اشخاص بلغمی علاوه بر پوست و موی روشن و شفاف دچار چاقی شکمی و قدری هم چاقی از ناحیه پهلو می باشند که البته با تعدیل بلغم خود و روی آوردن به استفاده موادی که گرم و خشک هستند مانند خرما و زیره و اسپند و… می توانند از چاق شدن مفرط جلوگيري به عمل آورند و با استفاده ماده های مسهل و تخلیه روده و معده از چاقی خود بکاهند.

قرص بلغم نیاک به دلیل دارا بودن ترکیباتی که از رفلاکس معده جلوگیری می کنند، سبب کاهش سرفه ناشی از اسید معده می گردد. همچنین به دلیل وجود ترکیباتی از جمله آویشن شیرازی و زنیان (به دلیل وجود تیمول)، این فرآورده تا حد زیادی خاصیت ضد سرفه دارد و به خوبی سرفه های خشک و حساسیتی و سرفه با منشا نامشخص را کاهش می دهد. در کتب طب سنتی این فرآورده جهت درمان سستی و ورم معده و سردی مزاج و ضد استرخا و جهت دفع بلغم استفاده می شود.

قرص دوای بلغم نیاک از آویشن شیرازی، زنیان، سیاه دانه، مصطکی و عسل تشکیل شده است که در ادامه به بررسی برخی از خواص درمانی آن ها خواهیم پرداخت:

✅ آویشن (Zataria multiflora): یکی از گیاهان دارویی معروف و خوشبو که به عنوان ادویه نیز مورد استفاده قرار می گیرد آویشن می باشد. این گیاه که حاوی ویتامین های A،B و E می باشد، معده را تقویت کرده و بلغم را برطرف می کند. آویشن همچنین موجب بهبود سرفه می گردد.

✅ زنیان (Trachyspermum): این گیاه دارویی معطر، ضد اسپاسم و بادشکن بوده و به درمان بیماری های معده کمک می کند. زنیان در درمان سرفه نیز موثر می باشد.

✅ مصطکی (Mastic Tree): طب سنتی اسلام و ایران گیاه مصطکی را مقوی و پاک کننده معده دانسته و از آن برای درمان سرفه نیز استفاده می کند.

✅ سیاه دانه (Nigella sativa): این گیاه عطری که پیامبر اکرم (ص) آن را دوای هر دردی جز مرگ دانسته اند، برای سرفه و برونشیت بسیار مفید بوده و ضد نفخ می باشد.

روش مصرف قرص بلغم

نحوه استفاده از قرص دوای بلغم نیاک با توجه به نوع بیماری متفاوت می باشد.

✅ به منظور درمان مشکلات گوارشی می بایست ۱ تا ۲ عدد قرص را پس از هر وعده غذایی میل نمایید.

✅ مصرف ۲ الی ۳ قرص در صبح ناشتا و و ۲ الی ۳ قرص شب پیش از خواب، دستور استفاده توصیه شده جهت دفع بلغم می باشد.

✅ برای رفع سرفه نیز ۳ تا ۴ مرتبه در روز، ۱ تا ۲ عدد قرص دوای بلغم را میل نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اینفورتکس

بهترین قرص لاغری گیاهی چه خصوصیاتی باید داشته باشد ؟
خرید قرص لاغری گیاهی که هم اثرگذار و هم مورد تایید وزارت بهداشت باشد همیشه یکی از دغدغه های افرادی است که به دنبال داروهای لاغری و کاهش وزن می گردند.

چرا که استرس ناشی از عوارض جانبی محصولات غیرمجاز می تواند برای مصرف کنندگان این داروها زیاد باشد.

داروها که در سایتهای غیرمعتبر و یا شبکه های ماهواره ای تبلیغات شده و به صورت غیرمجاز وارد کشور میشوند و به فروش میرسند، بدلیل آنکه هیچگونه نظارتی از سوی وزارت بهداشت بر آنها وجود ندارد، می توانند دستمایه سودجویی افراد منفعت طلب قرار بگیرند.

لذا استفاده از یک داروی ایرانی که نظارتهای سختگیرانه وزارت بهداشت را گذرانده باشد و اثرگذاری آن در آزمایبشات بالینی به اثبات رسیده باشد، بهترین راهکار برای انتخاب یک داروی گیاهی لاغری است.

بهترین قرص لاغری گیاهی باید ضمن آنکه کاملا طبیعی و گیاهی است، بتواند اثرگذاری مناسبی هم داشته باشد و همچنین عوارض جانبی نداشته باشد.

قرص لاغری هزال گیاهی هزال توسط شرکت داروسازی سینافرآور تولید شده است.

این قرص از ترکیب بیش از 7 نوع گیاه دارویی تولید شده است.

هم  اکنون خرید قرص لاغری هزال توسط داروخانه آنلاین درمانگیاه برای شما مقدور شده است.

هر بسته حاوی 60 قرص است که با توجه به مصرف روزانه 2 قرص، برای مصرف یکماه کافی است.

 

چرا بسیاری از مشتریان ما هزال را بهترین قرص لاغری گیاهی در ایران می دانند؟
هزال یک چربی سوز خوب است. بهترین قرص لاغری گیاهی قرصی است که از تجمع چربی در سلولهای بدن جلوگیری کرده و آنها را با سوزاندن تبدیل به انرژی کند.
بدین ترتیب هم انرژی لازم برای فعالیتهای روزمره تامین شده و هم فرد وزن کی می کند. قرص هزال با سوزاندن چربی کالری آزاد می کند به همین دلیل فرد احساس انرژی و نشاط در طول مصرف دارد.

 

 برخی از داروهای لاغری باعث تشدید حرکات دودی روده شده و حالت مسهلی ایجاد می کنند و به این روش باعث دفع سریعتر غذا و ندادن فرصت کافی برای جذب آنها می شوند.
این عمل علاوه بر ایجاد بیماریهایی مثل تنبلی روده، باعث جلوگیری از جذب مواد پروتئینی و قندی می شود. اما قرص لاغری هزال حالت مسهلی ندارد و به همین دلیل مواد موثره و مفید خوراک ها دفع نمی شود ضمن آنکه هزال برای جدار داخلی روده ها مضر نمی باشد.

 

 برخی از داروهای شیمیایی لاغری، باعث کاهش جذب مواد غذایی در بدن می شوند. از آن جمله می توان به داروهایی همچون ونوستات (ارلیستات) اشاره کرد که با جلوگیری از هضم و جذب چربی، باعث دفع مستقیم چربی شده و ویتامینهای محلول در چربی مثل ویتامین D نیز جذب بدن نخواهند شد.
اما قرص لاغری هزال برخلاف داروهای شیمیایی لاغری، هیچ تاثیر سویی روی جذب مینرال ها و ویتامین ها ندارد.
 

 به دلیل ماهیت گیاهان به کار رفته در قرص لاغری گیاهی هزال، این قرص در رفع سستی و تنبلی معده که در طب سنتی ایرانی با عنوان سردی معده معرفی می شود مفید و  موثر بوده همچنین در کاهش کلسترول و تری گلیسیرید مفید می باشد.
 

 هزال سینا باعث افزایش گردش خون در بدن می شود و بدین ترتیب معده و روده ها را تقویت می کند. این افزایش گردش خون خود سبب جذب بیشتر مواد غذایی از روده و دفع سریعتر چربی ها و مواد ناشی از سوخت و ساز سلولی از سلولهای بدن می شود.
 

موارد استفاده قرص هزال
کاهش وزن
کاهش اشتها
پاکسازی بدن
اجزای فرآورده 
زنیان، رازیانه، سداب، زیره سیاه، مرزنجوش، بوره ارمنی و اشق و دیگر ترکیبات گیاهی موثر در لاغری

مکانیسم اثر قرص لاغری هزال 
قرص لاغری گیاهی هزال یک ترکیب آزمایش شده از عصاره گیاهان بوده که از طریق دفع موثر چربی ها، کاهش جذب قند، کم کردن اشتها و محرک مکانیسم تجزیه چربی ها در کاهش وزن بسیار موثر می‌باشد.

عوارض جانبی فرآورده 
دارای عوارض جانبی خاصی نمی باشد.

موارد منع مصرف 
استفاده برای کودکان مجاز نمی باشد.
استفاده از آن در زمان حاملگی و شیردهی توصیه نمی شود.
نحوه و مقدار مصرف قرص لاغری 
روزانه دو مرتبه هر مرتبه یک قرص نیم ساعت قبل از ناهار و شام
مصرف دارو را تا رسیدن به نتیجه مطلوب ادامه دهید
 


محصول تکمیلی هزال
برای تاثیرگذاری بهتر این قرص و دستیابی به نتیجه مطلوبتر، می توانید قرص لاغری هزال را همراه با قرص همولاکس استفاده کنید.

هزال به عنوان یک چربی سوز و کاهنده اشتها عمل کرده و همولاکس به عنوان تصفیه کننده کبد و دفع کننده مواد غیر ضروری از بدن عمل می کند.

ترکیب این دو در کنار هم می تواند ضمن آنکه مشکلات خستگی، بیحالی، تیرگی پوست و مشکلات کبدی و یبوست را برطرف کند، به تسریع کاهش وزن و لاغری شما نیز کمک شایانی می کند.



:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اینفورتکس

رولاکس یک فراورده گیاهی است که به شکل پودر رولاکس یا کپسول رولاکس 500 میلی گرم به رفع مشکلات گوارشی کمک می کند.

یبوست بیماری ساده ای به نظر می رسد اما گاهی اوقات به خصوص در صورتی که مزمن باشد می تواند به مشکلات حادی مثل هموروئید، مشکلات گوارشی، سرطان کولون، مشکلات کبدی و … منجر شود.

اگر با مشکل یبوست دست و پنجه نرم می کنید و برای درمان قطعی یبوست با طب سنتی به دنبال یک داروی گیاهی مطمئن، مجاز، ایرانی و ارزانقیمت هستید، ما رولاکس قائم دارو را به شما پیشنهاد می کنیم.

رولاکس به دو فرم پودر خوراکی و کپسول عرضه می گردد که بنا به ذائقه می توانید هر کدام از این دو فرم را خریداری نمایید.

این فرآورده از برگهای درخت سنا Cassia angustifolia تولید شده و هیچگونه ترکیبات غیرگیاهی و شیمیایی و یا ترکیبات نگهدارنده در آن به کار نرفته است. لذا با اطمینان می توان آنرا یک فرآورده صددرصد گیاهی برای درمان یبوست، مشکلات گوارشی و نفخ و همچنین برای کاهش وزن دانست.

درمان فوری یبوست با رولاکس

کپسول رولاکس قائم دارو و پودر رولاکس قائم دارو دارای اثرات ملینی می باشد و از آن در درمان تنبلی روده استفاده می شود، در نتیجه یبوست ناشی از این ناراحتی را برطرف می کند و به عنوان درمان فوری یبوست شناخته می شود.

این فراورده به خاطر داشتن مقادیر قابل توجهی از اسانس فرار و با تأثیر بر اندام گوارشی موجب بروز اثر ضد اسپاسمی و ضد نفخی می‎شود و سوء هاضمه را برطرف می‎کند.

سنوزیدهای موجود در این فراورده دارای اثر ملینی و درمان فوری یبوست می‎باشد و از آن در درمان تنبلی روده استفاده می‎شود و در نتیجه یبوست را برطرف می‎کند.

همچنین گلیکوزیدهای آنتراکینونی این دارو پس از هضم هیدرولیز می‎شود و آنتراکینون فعال تولید می‎نماید.  این ماده با ایجاد تحریکات و انقباض در ماهیچه‎های صاف دیواره روده، باعث دفع سریع مواد زائد غذایی از بدن و لاغری می‎شود.

رولاکس و لاغری

یکی از اثرات دیگر رولاکس، استفاده در رژیم های لاغری است. برای کاهش وزن می توانید از این داروی گیاهی استفاده کنید.

نوع عملکرد رولاکس به این صورت است که به دلیل خاصیت ملینی، پس از صرف غذا باعث تحریک حرکات دودی روده شده و منجر به خروج سریعتر غذا از بدن می شود. بدین ترتیب، کالری موجود در چربی ها قبل از آنکه جذب بدن شده و باعث چاقی و افزایش وزن شود، از بدن خارج می شود.

نحوه مصرف رولاکس

نیم ساعت قبل از نهار و شام هر وعده 2 کپسول مصرف شود.

افرادی که دچار اسهال شدید می شوند ، در هر وعده 1 کپسول مصرف نمایند.

افراد مبتلا به تنبلی روده ، قبل از صبحانه ، نهار و شام 2 کپسول مصرف نمایند.

در صورت استفاده از پودر رولاکس 1 قاشق چای‌خوری پودر را در نصف استکان آب و یا در 1 قاشق غذاخوری ماست مخلوط کرده و قبل از صبحانه، ناهار و شام میل نمایید.

در صورت بروز اسهال شدید مصرف 1 یا 2 وعده را کم نمایید.

یبوست بارداری و رولاکس

اگرچه ما رولاکس را برای انواع یبوست چه حاد و چه مزمن پیشنهاد می کنیم اما بهتر است برای درمان یبوست بارداری از این دارو استفاده نشود.

تداخلات احتمالی

  • مصرف همزمان این دارو با داروهای پایین آورنده پتاسیم خون مانند مدرهای تیازیدی، ریشه شیرین بیان، گلیکوزیدهای قلبی و داروهای آنتی آریتمی تداخل اثر داشته و می‎تواند منجر به اختلالات قلبی و عصبی- عضلانی گردد.
  • سنا مانع جذب استروژن شده و سطح سرمی آن را پایین می‎آورد. ایندومتاسین و نیفدیپین اثرات درمانی سنا را کاهش می‎دهد.
  • این فراورده به علت تغییر رنگ و افزایش pH ادرار ممکن است با آزمایش‌های تشخیصی ( مانند تعیین میزان اوروبیلینوژن ادرار و تعیین میزان استروژن به روش کوبر) تداخل نماید.

موارد منع مصرف

  • در دوران بارداری و شیردهی مجاز نمی‌باشد.
  • کودکان زیر 5 سال نباید رولاکس را مصرف کنند .


:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اینفورتکس

ممکن است شما نیز از آن دسته افرادی باشید که تا به حال اسمی از روغن خراطین نشنیده اند . ما در این مقاله میخواهیم هر آنچه را که لازم است تا از روغن خراطین اصل بدانید برای شما بازگو کنیم .

یا شاید هم از آن دسته افرادی باشید که میخواهید بدون هیچگونه عوارضی اندام یا عضو مورد نظر خود را حجم بدهید .

کوچک بودن اندام نه زن میشناسد و نه مرد !

لذا بسیاری از زنان برای افزایش سایز اندام خود مانند : لب ، گونه ، سینه ، باسن و خط خنده و …. به سراغ روغن خراطین می روند .

آقایان نیز اکثرا برای افزایش سایز آلت تناسلی این روغن را انتخاب می کنند .

شاید شما با خودتان بگویید این روغن ها تاثیری بر روی افزایش حجم نخواهند داشت و به سراغ راههایی نظیر جراحی های پر خطر و یا استفاده از روغن های شیمیایی بروید .

در واقعیت روغن خراطين در صورتی که خالص و بدون پایه باشد میتواند تاثیر واقعی بر روی اندام بگذارد .

رابطه کرم ایزنفتیدا با روغن خراطین اصل :

کرم ایزنفتیدا یک کرم تقریبا نادر و گران قیمت است که در انواع صنعت ها از جمله تهیه انواع کمپوست ها یا تهیه روغن ها از جمله روغن خراطین اصل !

استفاده از کرم ایزنفتیدا از آن زمان که ابن سینا در کتاب قانون در طب از روغن این کرم به عنوان یک روغن ججم دهنده به اندام های بدن نام برد رونق گرفت .

آیا روغن خراطین واقعیت دارد؟

یکی از سوالاتی که ذهن بسیاری از خریداران روغن خراطین را درگیر کرده است این است که آیا روغن خراطین واقعیت دارد یا خیر، اما پاسخ به این سوال را نمی توان تنها در یک کلمه و به صورت بلی یا خیر داد، بلکه باید توضیحات کامل و جامعی در این باره بیان شود تا خریداران روغن خراطین بتوانند بهترین انتخاب را داشته و بهترین نتیجه را نیز دریافت کنند.

اگر منظور از طرح کردن سوال آیا روغن خراطین واقعیت دارد یا خیر، مشاهده تاثیرات آن در مدت زمانی بسیار کوتاه، می باشد، نمی توان به آن جواب مثبت داد. زیرا اغلب افراد انتظار دارند در کمتر از یک ساعت با استفاده برای یک بار از روغن خراطین تاثیرات آن را مشاهده کنند. در واقع پس از تهیه روغن خراطین اصل باید به مدت دو هفته و مرتب از آن استفاده شود. سپس عکس قبل از مصرف محلی که از روغن استفاده شده را با عکس همان نقطه از بدن پس از ۲ هفته استفاده از روغن خراطین را باید مقایسه کرد. حال می توان تغییرات را در حجم موضع مورد نظر مشاهده کرد. البته برای مشاهده نتیجه نهایی از تاثیرات روغن خراطین، نیاز به زمانی در حدود یک ماه می باشد.

آشنایی با خواص روغن خراطین

افزایش حجم

یکی از مهمترین و بارز ترین خواص روغن خراطین، افزایش حجم در نواحی مختلف بدن انسان می باشد. این موضوع موجب شده تا استفاده از روغن خراطین بسیار زیاد شود. معمولا یکی از مواردی که استفاده از روغن خراطین بسیار رایج و مرسوم بوده، ورزش هایی مانند بدنسازی می باشد. زیرا افزایش حجم در عضلات باعث می شود تا ورزشکاران از نظر قدرت بدنی و همچنین زیبایی اندام به سطح راضی کننده ای برسند. از دیگر مواردی که افزایش حجم کاربرد داشته، روابط عاطفی و زناشویی می باشند. زیرا این محصول می تواند حجم سینه، گونه و لب خانم ها و همچنین آلت تناسلی مردان را بیشتر کند. بدین ترتیب افرادی که از روغن خراطین استفاده می کنند، می توانند زندگی زناشویی سالم تر و مستحکم تری نسبت به سایر افراد داشته باشند.

تقویت و رشد موها

یکی دیگر از خواص این روغن، تقویت و رشد موها می باشد. زیرا استفاده از روغن خراطین باعث افزایش گردش خون می شود. بدین ترتیب با استعمال آن در قسمت پوست سر، گردش خون در این منطقه بیشتر می شود. این موضوع باعث می شود تا فولیکول های مو تقویت شوند. این موضوع سبب می شود موها تقویت شده و رشد آنها بیشتر و سریع تر شود. بدین ترتیب می تواند از ریزش مو جلوگیری نماید.

کمک به تسکین درد

با توجه به اینکه افزایش گردش خون در عضلات مختلف، می تواند مزایای بسیار زیادی داشته باشد. می توان به این موضوع نیز اشاره ای کرد که استفاده از روغن خراطین و افزایش گردش خون در مفاصل، می تواند درد های مختلف از جمله درد ناشی از روماتیسم در مفاصل را کاهش دهد. این موضوع باعث شده تا از روغن خراطین به عنوان یکی از روغن های پر کاربرد در ماساژ درمانی نیز استفاده شود.

تاثیرات مثبت بر روی پوست

یکی دیگر از خواص روغن خراطین رفع انواع چین و چروک و جوان سازی پوست انسان می باشد. با توجه به اینکه این روغن در افزایش حجم تاثیر دارد. لذا با افزایش حجم صورت، انواع خطوط و چین چروک مانند خطوط پیشانی، خط اخم، خط خنده و… می شود. همچنین این روغن می تواند در شفاف سازی پوست و کاهش لک تاثیرات مثبتی داشته باشد. از طرفی بر روی نرمی و لطافت پوست نیز بسیار تاثیر گذار می باشد. بدین ترتیب می توان به این نتیجه رسید که روغن خراطین برای پوست انسان خواص بسیار زیادی دارد.

نحوه تشخیص روغن خراطین اصل

یکی از رایج ترین مشکلاتی که در خرید روغن خراطین ممکن است پیش بیاید، اصل نبودن آن می باشد. این موضوع به خاطر سودجویی برخی از تولید کنندگان می باشد. زیرا به خاطر هزینه های بالای روغن خراطین اصل، ترکیبات ارزان تری به آن افزوده می شود. این موضوع باعث می شود که کیفیت و کارایی روغن خراطین کاهش پیدا کند. بدین ترتیب برخی از افراد ممکن است با تهیه روغن خراطین و استفاده از آن، تاثیرات مثبت آن را مشاهده نکنند. این موضوع به خاطر اصل نبودن محصول تهیه شده می باشد. حال ممکن است بسیاری از افراد تمایل داشته باشند که بدانند نحوه تشخیص دادن روغن خراطین اصل چگونه می باشد.

معمولا دو نشانه اساسی برای تشخیص صحیح این موضوع وجود دارد. یکی از نشانه ها تیرگی و دیگری غلیظ بودن آن می باشد. بدین ترتیب روغن هایی که تیرگی و غلظت مناسبی ندارند، ممکن است دارای ناخالصی زیادی باشند. این موضوع باعث می شود تا استفاده از ان تاثیر چندان مناسبی نداشته باشد. بدین ترتیب با یک بررسی ساده می توان از اصل بودن این محصول اطمینان حاصل کرد.

روش استفاده از روغن خراطین

پس از خرید روغن های خراطین باید به فکر چگونگی استفاده از آن بود. زیرا هر محصولی که خریداری می شود، به خصوص محصولات مربوط به طب سنتی باید طبق دستورالعمل خاصی مورد استفاده قرار بگیرند. در غیر این صورت کارایی مناسبی نخواهند داشت. در ادامه نکات بسیار مفیدی ارائه می شود که برای استفاده صحیح از خراطین باید به آنها توجه بسیار ویژه ای بود.

در اولین مرحله باید محل مورد را به خوبی شستشو داد. این کار باعث می شود تا روغن به خوبی بر روی پوست موضع مد نظر بنشیند. سپس با استفاده از حوله تمیز اقدام به خشک کردن پوست در محل مورد نظر کرده، تا اثری از رطوبت باقی نماند. مقدار مناسب برای هر بار مصرف ۳ الی ۵ قطره می باشد. حال باید به خوبی محل مورد نظر را ماساژ داد. دقت داشته باشید که برای مواردی که هدف افزایش حجم به صورت طولی بوده نحوه ماساژ با زمانی که هدف افزایش حجم به صورت قطری بوده، فرق هایی دارد. ماساژ اندام های مختلف می تواند به شکل های مختلفی از جمله دورانی، ضربه ای، پنی لس و پنی مور باشد. نوشیدن آب کافی در طول دوره مصرف باعث تاثیر گذاری بهتر روغن خراطین می شود.

آیا اثر روغن خراطین دائمی است؟

یکی دیگر از دغدغه های افرادی که قصد استفاده از روغن هایی مانند خراطین را دارند، ترس از بازگشت فرم ایجاد شده موضع مورد نظر به حالت اولیه خود می باشد. این ترس را در بیش از ۸۰ درصد افرادی که برای نخستین بار تصمیم به استفاده از روغن خراطین گرفته اند، می توان مشاهده کرد. اما با اندکی صبر و تجربه می توان به این نتیجه بسیار مهم دست یافت که تغییر فرم ایجاد شده توسط خراطین هرگز به حالت قبلی بر نمی گردد و در اصل این محصول توانایی تغییر فرم یا حجم دهی دائمی دارد. بدین ترتیب اغلب افراد از این محصول برای افزایش حجم عضلات خود و یا سایر موارد استفاده می کنند. دائمی بودن تاثیرات این محصول باعث شده نیاز به استفاده از محصولات شیمیایی و غیر طبیعی کاهش پیدا کند. این موضوع در سلامتی انسان ها تاثیرات بسیار مثبتی دارد. زیرا مضرات خراطین اصل نسبت به داروهای شیمیایی بسیار کمتر و ناچیز می باشد.

بهترین روغن های خراطین موجود در بازار

معمولا افرادی که به دنبال گرفتن بهترین نتیجه از مصرف روغن خراطین می باشند، به دنبال خرید بهترین نمونه از این محصول می باشند. با توجه به وجود محصولات تقلبی بسیار زیاد در بازار، شناخت محصولات اصل و مرغوب می تواند اهمیت دو چندانی پیدا کند. یکی از بهترین نمونه هایی که می توان معرفی کرد، روغن خراطین البرز می باشد. این روغن را می توان به راحتی و از طریق اینترنت نیز خریداری کرد. خرید اینترنتی بسیار سریع تر و مقرون به صرفه می باشد. خرید اینترنتی روغن خراطین محدودیت زمانی و مکانی خاصی نیز ندارد.

 



:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اینفورتکس

پاکسازی کبد یعنی قرار گرفتن در مسیر مخالف بیماری ها و موافق سلامتی و شادابی. جدی بگیرید، این جملات شعار و یا جملات تبلیغاتی نیستند بلکه حقایقی قرص همولاکس هستند که باید به شدت در دنیای امروز که مواد غذایی حامل مواد شیمیایی هستند از آنها استفاده کرد.

پاکسازی کبد را درخانه انجام دهید، بهترین قرص سم زدایی کبد میوه هایی را بشناسید که کبد را تمیز می کنند. با عرقیات و گیاهانی آشنا شوید که سمزدایانی عالی برای کبد چرب هستند و با چند معجون در چند روز کبدتان را کاملا پاک و گندزدایی کنید.

همانطور که در این بخش از سلامت نمناک خواهیم گفت علاوه بر توصیه های غذایی، استفاده از داروهای گیاهی نیز موثر است که در این بین از داروهای ملین و مسهل هم استفاده می شود.

نسخه های طب سنتی برای پاکسازی گیاهی کبد

پاکسازی کبد را با راه و روش های طبیعی پیش ببرید، راه و روش هایی که از قدیم تا به امروز توصیه شده و اثرات نتیجه بخش آنها نیز ثابت گشته است.

برای پاکسازی کبد آرتیشو بخورید

آرتیشو یا همان کنگر فرنگی باعث تحریک ترشح صفرا می شود و به این ترتیب به دفع توکسین ها یا همان سموم انباشته شده در کبد کمک می کند.عصاره این گیاه، ذخایر چربی در کبد و سایر بافت ها را کاهش می دهد و با مهار آنزیم هیدروکسی متیل گلوتاریل، کوآنزیم A و ردوکتاز سبب کاهش کلسترول در بدن می شود. آرتیشو به شکل دمنوش و در مدت 45 روز باید استفاده شود تا از این طریق بتواند آنزیم های کبدی را تنظیم کند.

برای پاکسازی کبد با آرتیشو

10 تا 20 برگ آرتیشو را در نیم تا یک لیتر بهترین قرص سم زدایی کبد آب و به مدت 15 دقیقه بجوشانید. در طول روز بعد از غذا از این محلول میل کنید.

پاکسازی کبد با چای زردچوبه

چای زردچوبه، یکی از مهمترین روش های سم زدایی از کبد است به این دلیل که ترکیبات موجود در آن کیسه صفرا را تحریک می کند و سبب تولید صفرا می شود. همولاکس کبد از مایع صفرا برای سم زدایی استفاده می کند.رنگ زرد زردچوبه به دلیل ماده ای به نام کورکومین است که سبب تحریک صفرا می شود. معمولا برای تهیه چای زردچوبه از زردچوبه تازه، زنجبیل تازه، فلفل سیاه، دارچین، شیر نارگیل و عسل استفاده می شود که هریک خواص فوق العاده ای دارند.

پاکسازی کبد با کاسنی

برای درمان بیماری های کبدی و پوستی با کاسنی باید :سه استکان عرق کاسنی، سه استکان عرق شاه تره مخلوط کرده و صبح و ظهر و شب قبل از غذا در هر وعده بهترین قرص سم زدایی کبد یک استکان میل کنید.

پاکسازی گیاهی کبد با میوه ها و سبزیجات

گوجه فرنگی علاوه بر گلوتاتیون، دارای لیکوپن است که موجب تصفیه کبد و مقاومت بدن در برابر سرطان می شود.

سبزیجاتی مثل بروکلی و گل کلم، باعث رها شدن آنزیمی به نام گلوکوزینولات (glucosinolates) در بدن میشن که تولید آنزیم های هضم رو تحریک کرده و به بیرون کردن سموم از جریان خون کمک میکند.

چغندر مثل هویج، چغندر هم سرشار از فلانوئیدها و بتاکاروتن است، که کارایی کلی کبد را تقویت می کند و یک پاکسازی اساسی در کبد انجام می دهد.

قرص همولاکس عوارض جانبی خاصی قرص لاغری هزال بهترین قرص سم زدایی کبد به همراه ندارد به جرات می‌توان کبد را مهمترین عضو بدن به شمار آورد که عملکرد آن برای حفظ زندگی با کیفیت بالا ضروری است. در صورت بارداری، نباید از دارو همولاکس استفاده کرد. کبد مسئول فیلتر کردن سموم خون است و همچنین نقش مهمی در تلفیق کربوهیدرات‌ها و چربی‌ها دارد و عوارض مصرف قرص همولاکس چندان زیاد نیست. گاه بر اثر داشتن عادات غذایی ناسالم مثل مصرف خوراکی‌هایی با مواد نگدارنده یا فست فودها، ناخواسته به این عضو حساس آسیب می‌زنیم و اجازه نمی‌دهیم بتواند کار خود را به طور صحیح در بدن انجام دهد. قرص گیاهی همولاکس در افراد با نارسایی کبدی، نباید مصرف شود. تداخل قرص همولاکس با داروهای قلبی مثل دیگوکسین است. چنانچه با مصرف قرص همولاکس دچار تنفس سخت، تورم چهره، لب‌ها، زبان یا گلو شدید، مصرف را قطع و به اورژانس مراجعه کنید. این‌ها نشانه‌های حساسیت به قرص گیاهی همولاکس است. به دلیل عوارض مصرف قرص همولاکس برای نوزاد استفاده از آن در دوران شیردهی، ممنوع است.

پاکسازی کبد با شاهتره

در میان عرقیات گیاهی دسته ای از این شفابخش های همولاکس طبیعی برای پاکسازی کبد و کیسه صفرا توصیه شده اند. عرق شاهتره در درمان و همچنین محافظت کبد موثر است ، خون را تصفیه کرده و از آن را رقیق مینماید ، کاهنده فشار خون و کلسترول خون است ، این عرق همچنین بهترین قرص سم زدایی کبد مدر نیز میباشد. برای سم زدایی و پاکسازی کبد 2 فنجان در روز میل کنید.

نحوه مصرف قرص همولاکس معمولا ۳ بار در روز، هر بار ۲ قرص مصرف می‌شود. مصرف قرص همولاکس برای کودکان – زنان باردار و شیرده ممنوع است. فاصله مصرف سایر داروها با قرص همولاکس، به صورت یک ساعت قبل یا سه ساعت بعد باید باشد. در صورتی که سابقه هر نوع حساسیت را نسبت به این دارو دارید و همچنین در صورت داشتن حساسیت به هر ماده دیگری مانند غذاها، مواد نگهدارنده یا رنگ‌ها، به پزشک خود اطلاع دهید. همچنین موارد مصرف قرص گیاهی همولاکس عبارتند از:

پاکسازی عمومی بدن

سم زدایی کبد

رفع خستگی های مزمن

کاهش عوارض جانبی داروهای شیمیایی

از بین بردن یبوست و خشکی

کاهش نفخ معده

کاهش علائم هموروئید

برطرف کردن خستگی مزمن

سبب صافی پوست و درخشندگی چشم ها

سم زدایی و پاکسازی کبد با مخلوط آبلیمو و روغن زیتون

یک معجون جادویی برای پاکسازی کبد داریم. معجونی از ترکیب همولاکس روغن زیتون و آب لیمو.مخلوط یک قاشق غذاخوری روغن زیتون و یک قاشق غذاخوری آب لیمو با معده خالی قبل از صبحانه توصیه می شود.



:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اینفورتکس

استفاده از شامپوها و لوسیون های ضد شپش فقط شپش های زنده رو از بین می برد تخم های شپش محکم به سطح مو می چسبند و به آسانی از سطح مو جدا نمی شود. این شانه تمام استیل به صورت علمی جهت حذف شپش و تخم شپش سر طراحی شده جنس دندانه های فلزی این شانه مخصوص شپش استیل ضدزنگ می باشد و در برابر تخم های شپش مقاومت از خود نشان می دهد و موجب کنده شدن تخم های شپش می گردد. شیارهای حلقوی در مقیاس میکرون این شانه دندانه ریز مانند ناخن عمل می کند وتخم های شپش را به تله می اندازد وبیرون می کشد. این شانه ضد شپش کش یک روش مکانیکی و غیرشیمیایی و غیر سمی برای درمان قطعی شپش موی سر می باشد. قبل از استفاده از شانه ضد رشک موها را با شانه معمولی شانه کنید تا گره های مو باز شود. جهت حذف کامل تخم شپش و تخریب چرخه زندگی شپش از این شانه تا نه روز روزی یک بار استفاده شود. بعد از هربار استفاده شانه با آب و صابون شسته شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اینفورتکس

سرماخوردگی و آنفولانزا تهدیدی برای تقویت سیستم ایمنی بدن محسوب میشوند. شرکت داروسازی گیاهی گل دارو برای فعال نمودن سیستم ایمنی و پیشگیری از بروز سرماخوردگی دارویی بسیار مفید تولید کرده است.

درمان سرماخوردگی با قرص ایمواستیم (اکی هرب)

سرماخوردگی و آنفولانزا تهدیدی برای تقویت سیستم ایمنی بدن محسوب می شوند. شرکت داروسازی گیاهی گل دارو برای فعال نمودن سیستم ایمنی و پیشگیری از بروز سرماخوردگی یک قرص گیاهی بسیار مفید تولید کرده است. حفاظت از بدن در برابر میکروب ها و عوامل بیگانه وظیفه مهمی است که سیستم ایمنی بدن آن را بر عهده دارد. این سیستم در بدن با از بین بردن یا بی خطر کردن عوامل بیگانه متجاوز و میکروبها از بدن محافظت میکند و با استفاده از گلبول های سفید با آنتی ژن های حمله کننده به بدن و میکروب ها میجنگد و آنها را نابود میکند. اعضای تشکیل دهنده سیستم ایمنی بدن عبارتند از:

✅ قسمت هایی از طحال

✅ مجرای معدی روده ای،

✅ غده تیموس،

✅ غدد لنفاوی،

✅ لوزه ها

✅ مغز استخوان

تلاش برای تقویت سیستم ایمنی بدن و حفظ سلامتی آن از این جهت بسیار مهم تلقی میشود که اگر میکروب ها و عفونت ها و ویروس ها بتوانند به راحتی وارد بدن شوند و به سختی از بین بروند، باعث بیمار شدن فرد می شوند.

شیرابه خشک شده اندام هوایی گیاه اکیناسه (purpurea Echinacea) ماده ی تشکیل دهنده ی قرص ایمواستیم (اکی هرب) میباشد.در ادامه به بررسی خاصیت این گیاه می پردازیم.

ترکیب گیاهی قرص ایمواستیم (قرص اکی هرب)

گیاه اکیناسه یا سرخارگل که برای تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مفید بوده و استفاده از آن در آمریکای شمالی و اروپا برای درمان سرما خوردگی بسیار رواج دارد از دسته گیاهان علفی بوده و قد آن حداکثر یک تا یک و نیم متر هست.

بهبود یافتن سریع تر زخم ها با استفاده موضعی به شکل سنتی از عصاره های اکیناسه توسط آزمایشاتی که بر روی این گیاه انجام گرفته، ثابت شده است. طبق نتیجه ی این آزمایشات و مطالعات دیگر گیاه اکیناسه دارای اثر صد در صدی بر روی نیروی دفاعی و تقویت سیستم ایمنی بدن هست چراکه سبب لوکالیزه شدن عفونت و پیشگیری از انتشار یافتن عفونت در دیگر بخش های بدن می شود.

نحوه ی مصرف قرص سرماخوردگی ایمواستیم

بزرگسالان برای تقویت سیستم ایمنی خود باید روزانه ۳ بار و هر بار یک عدد قرص مصرف کنند. و کودکان بالای دو سال نیز در صورت لزوم باید از نوع محلول این دارو استفاده کنند.

باید ها و نباید های مصرف این قرص

برای بیماری های حادی مثل:

✅ ایدز،

✅ سل،

✅ اختلالات اتوایمیون و مولتیپل اسکلروزیس، قرص ایمواستیم(اکی هرب) نباید استفاده شود.

بیماران دیابتی تیپ I نیز مجاز به استفاده از این دارو نمی باشند. این دارو برای افرادی که به گیاهان آلرژی دارند نباید استفاده شود. این دارو برای مصرف بیش از ۸ هفته و برای طولانی مدت پیشنهاد نمی شود. بانوان باردار ممنوعیت مصرف این قرص را دارند و مادران شیرده حتما باید برای استفاده از مشورت پزشک بهره ببرند.



:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اینفورتکس

در این مطلب شما را در انتخاب بهترین کرم ضد آفتاب راهنمایی خواهیم کرد. اصطلاحات متداول در انتخاب کرم های ضد آفتاب، مقدار SPF مناسب، فاکتورهایی که باید با توجه به پوست خود در هنگام خرید کرم ضد آفتاب در نظر بگیرید و بسیاری از موارد دیگر، مطالبی هستند که در ادامه بیان خواهند شد.

نور خورشید به طور کلی از سه بازه طول موجی تشکیل شده است:

امواج فروسرخ (IR): این امواج وظیفه انتقال انرژی گرمایی خورشید را بر عهده دارند. طول موج این امواج بلند و انرژی آن ها پایین است. به طور کلی این امواج ضرری برای پوست و بدن جانداران ایجاد نمی کنند.

امواج مرئی (Vis): این امواج موجب دیده شدن اجسام اطراف ما می شوند. انرژی این امواج از امواج فروسرخ بیشتر و طول موج آن ها کمتر است. این امواج مگر در طول موج های نزدیگ به آبی و بنفش، برای پوست مضر نیستند.

امواج فرابنفش (UV): این امواج بسیار پر انرژی هستند و در طیف نور خورشید دارای کمترین طول موج می باشند. این امواج برای چوست مضر هستند و وظیفه یک کرم ضد آفتاب مناسب این است که از رسیدن امواج فرابنفش به پوست جلوگیری نماید.

دسته بندی امواج فرابنفش

امواج فرابنفش با توجه به طول موج و میزان انرژی به سه دسته UVA و UVB و UVC طبقه بندی می شوند. امواج UVC عمدتا به دلیل طول موج پایین و انرژی زیاد توسط اتمسفر زمین و لایه اوزون جذب می شود. همچنین رطوبت هوا و همچنین اتم ها و مولکول های موجود در اتمسفر می توانند مقداری از امواج UVB را نیز جذب کنند. بنابریان در بین این سه موج، امواج UVA به میان بیشتری به سطح زمین و پوست ما خواهد رسید.

مشخصات و ویژگی های امواج UVA

✅ میزان این امواج 20 برابر بیشتر از امواج UVB است.

✅ از شیشه می توانند عبور کنند.

✅ در تمامی روزهای سال، چه آفتابی و چه ابری وجود دارند.

✅ می توانند به عمیق ترین لایه های پوست نفوذ کنند.

✅ تاثیراتی که این امواج بر روی پوست می گذارند بلند مدت است.

✅ با نفوذ به عمق پوست آنزیم های الاستاز و کلاژناز را فعال می کنند و با تخریب الاستین و کلاژن پوست، باعث ایجاد لکه پوستی، چین و چروک و پیری زودرس می شوند.

✅ به دلیل قدرت نفوذ بالای امواج UVA به داخل پوست، آسیب های شدید و ابتلا به سرطان پوست جزو ضررهای این امواج است.

مشخصات و ویژگی های امواج UVB

✅ این امواج از شیشه عبور نمی کنند.

✅ در تابستان و در ساعات میانی روز (10 صبح تا 4 بعد از ظهر) میزان آن شدیدتر است.

✅ رنگ پوست را تیره می کند.

✅ به تولید ویتامین D در بدن کمک می کند.

✅ می تواند موجب آفتاب سوختگی شود.

✅ این موج به لایه اپیدرم پوست نفوذ کرده و در نهایت موجب ملانومای بدخیم و کارسینوما (دو نوع شایع از سرطان پوست) می شود.

تذکر: همانطور که گفته شد، این امواج مضر، مخصوصا امواج UVA در تمامی روزهای سال حضور دارند و تصور اینکه افراد تنها در تابستان به کرم ضد آفتاب نیاز دارند، تصوری غلط است. این امواج می توانند با تغییر در DNA پوست منجر به ابتلا به سرطان شوند.

ویژگی های یک کرم ضد آفتاب خوب

یک کرم ضد آفتاب خوب، ضد آفتابی است که مناسب با نوع پوست شما (چرب، مختلط، خشک و …) باشد. در انتخاب یک کرم ضد آفتاب مناسب فاکتورهایی باید در نظر گرفته شوند که در ادامه خواهند آمد.

طیف گسترده یا Broad-spectrum

یکی از اطلاعاتی که معمولا بر روی کرم های ضد آفتاب درج شده است، طیف نوری است که کرم ضد آفتاب در مقابل آن حفاظت را انجا می دهد. معمولا طیف های UVA و UVB مناطق طول موجی است که انواع کرم ضد آفتاب برای آن طراحی شده اند. با این وجود برخی از کرم های ضد آفتاب حتی برای طول موج های IR نیز حفاظت مناسبی را ایجاد می کنند.

SPF (اس پی اف)

فاکتور محافظت از نور خورشید (Sun Protection Factor) که به اختصار آن را SPF می نامند، میزان حفاظت محصول از پوست در برابر اشعه فرابنفش نوع B (اشعه UVB) را نشان می دهد. هرچه عدد SPF بالاتر باشد، کرم ضد آفتاب حفاظت بالاتری در برابر نور خورشید ایجاد خواهد کرد.

اما عدد SPF از کجا تعیین می شود و به چه معناست؟

فرض کنید در حالت عادی پوست شما پس از 10 دقیقه قرار گرفتن مقابل نور خورشید قرمز می شود. در این حالت اگر از کرم ضد آفتاب با SPF40 استفاده کنید، مدت زمان قرمز شدن پوست شما 40 برابر افزایش پیدا خواهد کرد. در این مثال شما 400 دقیقه یا 6 ساعت و 40 دقیقه می توانید بدون قرمز شدن پوستتان در مقابل خورشید باشید.

همچنین اگر میخواهید مقدار حفاظت کرم ضد آفتاب در برابر نور خورشید را بدست آورید، کافی است عدد 100 را بر عدد SPF تقسیم کنید. سپس عدد بدست آمده را از عدد 10 کم کنید. به عنوان مثال یک کرم ضد آفتاب با SP40 می تواند 97.5 درصد از نور UVB را فیلتر کند.

تذکر: بهتر است ضد آفتاب هایی با حداقل SPF30 انتخاب کنید.

PA (پی ای)

درجه حفاظت در برابر UVA یا Protection Grade of UVA که به اختصار PA نامیده می شوند فاکتوری مهم در انتخاب کرم ضد آفتاب است. همانطور که قبلا گفتیم، امواج UVA با نفوذ به عمق پوست موجب پیری زودرس، لک های پوستی و سرطان پوست می شوند.

انواع PA را در کرم های ضدآفتاب با علامت + نشان می دهند. هر چقدر تعداد + ها بیشتر باشد، حفاظت کرم ضد آفتاب شما در برابر نور UVA بیشتر است.

پارابن

پارابن ماده ای نگهدارنده و آنتی باکتریال است که می تواند موجب حساسیت های پوستی، سوزش و التهاب شود. در خرید کرم ضد آفتاب دقت کنید که ماده نگهدارنده پارابن نباشد.

طرز استفاده صحیح از کرم ضد آفتاب

1) تکان دهید: شاید بر روی کرم ضد آفتاب نوشته نشده باشد که قبل از مصرف تکانش دهید، اما با انجام این کار باعث می شوید مواد فعال به صورت یکنواخت در کرم پخش شوند.

2) به موقع کرم بزنید: هنگامی به دم درب منزل رسیده اید، برای استفاده از کرم ضد آفتاب کمی دیر است. کرم های ضد آفتاب به 15 تا 30 دقیقه زمان جهت جذب شدن به پوست نیازمندند و باید قبل از رفتن به زیر آفتاب، این زمان را در اختیار آن ها قرار دهید.

3) به اندازه استفاده کنید: برای هر عضد از بدن به اندازه یک قاشق چایخوری کرم ضد آفتای نیاز است. یعنی برای صورت و بدن یک قاشق چایخوری، برای هر بازو یک قاشق چایخوری، برای هر ران یک قاشق چایخوری و …

4) لایه آخر ضد آفتاب است: یک کرم ضد آفتاب همیشه باید به عنوان آخرین مرحله از روتین مراقبت از پوست شما باشد. بنابراین هر کرم مراقبتی دیگری، مثل کرم آبرسان یا مرطوب کننده ای که استفاده می‌کنید باید زیر لایه‌ی ضد آفتاب شما قرار گیرد.

استفاده از ضد آفتاب در مراحل آرایش صورت

✅ پس از استفاده از ضد آفتاب حدود ۳-۵ دقیقه صبر کنید تا کمی جذب شود و سپس سراغ کرم پودر بروید.

✅ کرم پودر را به آرامی، با حرکات روی به پایین و بدون هیچ فشاری روی پوست بکشید.

✅ کرم پودر را بیش از اندازه روی پوست خودتان نچرخانید. قرار است کرم روی پوست را بپوشاند نه اینکه در پوست حل شود.

✅ بهتر است از کرم پودر یا کرم BB حاوی ضد آفتاب استفاده کنید.

آیا استفاده از کرم ضد آفتاب باعث جذب کم ویتامین D می‌شود؟

اگرچه کرم ضد آفتاب میزان جذب نور خورشید و در نتیجه میزان تولید ویتامین D را کاهش می دهد، اما این کاهش مقدار قابل ملاحظه ای نیست.

همچنین متخصصان پوست توصیه می کنند بهتر است بجای اینکه خود را در معرض نور خورشید قرار دهید، تغذیه خود را برای دریافت بیشتر ویتامین D اصلاح کنید.



:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اینفورتکس
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اینفورتکس

قرص لاغری گیاهی کارویل یکی دیگر از قرص های لاغری بدون عوارض در ایران است که از ترکیب کرفس، انیسون، زیره سبز و ترشک ساخته شده است.



:: بازدید از این مطلب : 195

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اینفورتکس

امروزه مشکل چاقی به یکی از معضل های سلامتی افراد تبدیل شده است. بسیاری از بیماری ها مانند کبد چرب، دیابت، درد مفاصل، فشار خون، تنگی نفس و برخی از نارسایی های گوارشی رابطه مستقیمی با چاقی دارند. تناسب اندام و داشتن وزن ایده آل علاوه بر جذابیت ظاهری و ایجاد حس اعتماد بنفس در فرد، شانس ابتلا به برخی بیماری ها نظیر مشکلات قلبی و عروقی، مشکلات کبدی و فشار خون را کاهش می دهد.

چاقی بزرگ­ترین چالش بهداشت عمومی در قرن حاضر است و بخش سلامت اکثر کشورهای دنیا درگیر مسائل و عوارض ناشی از بروز فزاینده چاقی هستند.

 

امروزه شیوع چاقی به میزان هشداردهنده­ ای افزایش یافته است به طوری که حداقل ۲.۸ میلیون نفر سالانه در اثر اضافه وزن یا چاقی جان خود را از دست می­دهند. از سال ۱۹۸۰ تاکنون تعداد افراد مبتلا به چاقی بیش از ۲ برابر شده است. در سال ۲۰۱۴ بیش از ۱.۹ میلیارد نفر از افراد بالای ۱۸ سال دچار اضافه وزن و از این تعداد بیش از ۶۰۰ میلیون نفر مبتلا به چاقی بوده ­اند. به عبارتی ۳۹ درصد از افراد بالای ۱۸ سال دچار اضافه وزن و ۱۳ درصد چاق بوده­ اند. اکثر جمعیت جهان در کشورهایی زندگی می­کنند که اضافه وزن و چاقی بیش از کمبود وزن موجب مرگ و میر می­شود. در سال ۲۰۱۴ تعداد کودکان کمتر از ۵ سال مبتلا به اضافه وزن یا چاقی ۴۱ میلیون نفر بوده است.

 

در ایران چاقی و اضافه وزن در درصد بالایی از جمعیت وجود دارد، به طوری که در حدود نیمی از افراد بزرگسال کشور مبتلا به اضافه وزن و چاقی هستند. چاقی یک بیماری پیچیده، با ابعاد جدی اجتماعی و روانی است که همه سنین و گروه­های اجتماعی-اقتصادی را تحت تاثیر قرار می­دهد. بنابر اعلام سازمان بهداشت جهانی، شیوع چاقی و اضافه وزن در دهه­ های اخیر، به یکی از معضلاتی که سلامت جهانی را تهدید می­کند، تبدیل شده است.

 

عوارض چاقی بسیار گسترده است و تنها عوارض پزشکی آن را می­توان به صورت کلی به شرح زیر خلاصه نمود:

 

بیماری عروق کرونری، دیابت، دیس­لیپیدمی، فشارخون، سکته، پانکراتیت شدید، انواع سرطان مانند سرطان سینه، دهانه رحم، کولون، مری، لوزالمعده، کلیه و پروستات، التهاب و گرفتگی وریدی، نقرس، عوارض پوستی، استئوآرتریت، اختلالات زنانگی (قاعدگی نامنظم، ناباروری، سندرم تخمدان پلی کیستیک)، بیماری های مربوط کیسه صفرا، کبد چرب غیر­الکلی و بیماری­های ریوی

 

علت اصلی اضافه وزن و چاقی، عدم تعادل بین کالری­ های دریافتی و کالری­ های مصرفی توسط فرد است. برای طبقه­ بندی چاقی در بزرگسالان، از شاخص توده بدنی (BMI) استفاده می­شود. بر این اساس افراد دارای BMI≥۲۵ دارای اضافه وزن و افراد دارای BMI≥۳۰، چاق در نظر گرفته می­شوند.

 

با داروی گیاهی و فراورده طب سنتی گرین فیت باریج دیگر وقت آن رسیده که با مشکل اضافه وزن خود مقابه کنید.

 

در طب سنتی ایران به بیماری چاقی، سمن مفرط گفته می­شود که در اثر افزایش رطوبت و برودت ایجاد می­شود. در این حالت خلط بلغم در شخص افزایش یافته و دچار سوء هضم، خواب زیاد، سکون و بی­ تحرکی می­شود که برای کاهش وزن تعدیل مزاج، تقلیل غذا، ورزش و استفاده از داروهای لاغرکننده به صورت مفرده یا ترکیبی توصیه می­گردد.

 

کپسول گرین فیت باریج، یکی از متواترترین داروهایی است که در مکتب طب سنتی ایران برای کاهش وزن استفاده می­شده است. این فرآورده با وجود ترکیباتی چون تیمول، کارواکرول، ترپینن-۴-ال، سابینن، رزمارینیک­اسید و…. می­تواند به صورت وابسته به دوز اثرات کاهنده چربی خون اعمال نماید. وجود سایر ترکیبات فلاونوییدی علاوه بر رزمارینیک اسید، این فرآورده را به یک فرآورده آنتی اکسیدان موثر تبدیل کرده است.

نکته مهم در کاهش وزن، استفاده از روش های کم خطر و بدون ضرر و عوارض جانبی است. بنابراین بهتر است جهت رسیدن به وزن ایده آل، تغذیه ی مناسب و استفاده از مکمل های بی خطر و موثر گیاهی را مدنظر قرار داد. داروها و مکمل های گیاهی نه تنها برای بدن خطری ایجاد نمی کنند، بلکه مصرف مداوم آن ها باعث چربی سوزی و منظم شدن سوخت و ساز بدن می شود.

کپسول اسلیم کر به دلیل دارا بودن عصاره چای سبز، قهوه سبز، گارسینیا کامبوجیا و ال-کارنیتین و CLA سوخت و ساز و متابولیسم بدن را افزایش داده و در کاهش وزن و چربی موضعی موثر می باشد. همچنین با مصرف این محصول طی کاهش وزن، شادابی پوست شما حفظ خواهد شد.

 

موارد مصرف کپسول لاغری اسلیم کر

✅ کنترل وزن و کاهش اشتها

 

✅ مهار ذخیره چربی

 

✅ افزایش سوخت و ساز بدن

 

✅ کاهش تعدادسلول های چربی

 

✅ مهار اشتهای کاذب

 

موارد احتیاط در مصرف کپسول اسلیم کر

✅ این فرآورده تنها برای افراد بالای ۱۸ سال توصیه می گردد.

 

✅ از مصرف بیش از مقادیر توصیه شده خودداری نمایید.

 

✅ پیشنهاد می گردد در صورت مصرف همزمان این دارو با سایر داروها و یا ابتلا به بیماری زمینه ای قبل از مصرف دارو با پزشک یا دارو سار خود مشورت کنید.

 

✅ در صورت بروز علائم حساسیت به هر یک از اجزای این محصول از جمله: تپش قلب، سردرد و سرگیجه، تنگی نفس و استرس دارو قطع گردد و با پزشک خود مشورت نمایید.

 

✅ در صورت بارداری و شیردهی از مصرف این فرآورده خودداری نمایید.

 

تداخل دارویی کپسول اسلیم کر

محصول با گیاهانی چون میوه نارنج، گیاه افدرا و کراتین گیاهی تداخل مصرف دارد. همچنین از مصرف این فرآورده با داروهای وارفارین، هپارین، افدرین، مونته لوکاست و زفیر لوکاست، ضد دردهای اپیوئیدی و لووتیروکسین خودداری گردد.

 

عوارض جانبی کپسول اسلیم کر

در صورت مصرف صحیح و کافی محصول عوارض جانبی گزارش نشده است. عوارض جانبی این محصول می تواند ناشی از حساسیت به هر یک از اجزاء آن باشد از جمله: اسهال، استفراغ و سوزش معده

 

روش مصرف کپسول اسلیم کر

✅ مصرف استاندارد این محصول حداکثر سه کپسول ۳۰ تا ۶۰ دقیقه قبل از وعده های اصلی غذایی صبحانه و شام است.

 

✅ رعایت رژیم غذایی و ورزش همزمان با مصرف دارو توصیه می شود.

 

✅ پیشنهاد می گردد برای تنظیم دوز مصرفی با پزشک یا داروساز خود مشورت نمایید.

 

✅ دوره مصرف پیشنهادی این دارو یک دوره سه ماهه است.

در این مقاله به معرفی بهترین قرص ها و کپسول های لاغری بدون عوارض در ایران و بررسی ترکیبات گیاهی سازنده آن ها خواهیم پرداخت. این قرص های لاغری علاوه بر تاثیر بسزا در کاهش وزن، افزایش چربی سوزی و ایجاد لاغری، بدون عوارض جانبی هستند و می توان با خیال راحت به صورت مستمر از آن ها استفاده کرد.



:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1398 | نظرات ()